لینکهای باحال و مشتی و آدرسهای اینترنتی رایگان

سایتهایی که خدمات رایگان و به درد بخور دارن لیکشون میکنم و همینطور سایتهای کسب درآمد از اینترنت برای ایرانیان

لینکهای باحال و مشتی و آدرسهای اینترنتی رایگان

سایتهایی که خدمات رایگان و به درد بخور دارن لیکشون میکنم و همینطور سایتهای کسب درآمد از اینترنت برای ایرانیان

چه سایتها یا وبلاگهایی به شما لینک داده اند

اگر شما هم یک وبلاگ نویس باشید، مطمئنا دوست خواهید داشت که بدانید در این دنیای پهناور وبلاگ ها چه کسانی و در چه زمان هایی به وبلاگتان لینک داده اند . پس در این ستون همراه ما باشید.
...

البته اگر از نرم افزارها و یا سایت های آمارگیر تعداد بازدیدکننده استفاده می کنید، می توانید با مراجعه به بخش referers لیستی از آدرس ها و سایت هایی که بازدیدکنندگان از آن طریق آن آدرس ها به وبلاگ شما آمده اند را مشاهده کنید.
به عنوان مثال اگر شما هم همانند اکثر افراد از counter رایگان nedstat برای ثبت تعداد بازدید کنندگان وبلاگ خود استفاده می کنید، پس از ورود به صفحه اصلی کانتر مخصوص خودتان (با کلیک بر روی آیکون کوچک آبی رنگش) بر روی how در بالا سمت چپ، کلیک کنید تا به قسمت referers هدایت شوید . البته این راه، برای یافتن وبلاگ هایی که به شما لینک داده اند راه جالب و دقیقی نیست.
یکی دیگر از روش ها برای پی بردن به این امر، استفاده از موتور جست وجوی پرطرفدار گوگل است . به صورتی که در موتور جست وجوی گوگل آدرس وبلاگ خود را در مقابل عبارت: link بنویسید و بر روی دکمه جست وجو کلیک کنید . نتایج حاصل، سایت ها، وبلاگ ها و در کل آدرس هایی است که به وبلاگ شما لینک داده اند . به عنوان مثال باید عبارتی همانند link:http://weblog.azemat.com را در گوگل جست وجو کنید.
یکی از سایت هایی که در این زمینه به شما کمک فراوانی می کند، سایت مشهور Technorati است . تکنوراتی یک موتور جست وجوی قوی وبلاگی است که تاکنون تعداد بسیار زیادی وبلاگ را در خود ثبت کرده است.(تا لحظه نوشتن این مقاله تعداد وبلاگ هایی که در تکنوراتی ثبت شده اند بالغ بر 5400746 عدد است ) شعار تکنوراتی نیز جالب است؛ هم اکنون در وب چه اتفاقی افتاده است!؟ تفاوت سایت های امثال تکنوراتی با موتور های جست وجویی مانند گوگل در این است که تکنوراتی و دیگر سایت های مشابه آن لاین و به عبارتی به روز هستند و اگر عبارتی را در آنها جست وجو کنید، این سایت ها حتی نتایج مربوط به همان روز را نیز نمایش می دهند . در حالی که در موتورهای جست وجو مانند گوگل دو سه روزی فرصت لازم است تا مطالب نوشته شده در گوگل اینکس شود و سپس به عنوان نتیجه به نمایش درآید . پس که اگر به دنبال مطالب آن لاین و روز هستید باید به سراغ تکنوراتی و سایت های مشابه بروید.
برای اینکه بدانید چه وبلاگ ها یا سایت های و در چه ساعتی به وبلاگ شما لینک داده اند، با تایپ آدرس Technorati.com" target="_blank">http://www.technorati.com وارد سایت تکنوراتی شوید . حال در جعبه مقابل آدرس کامل وبلاگ خود را بنویسید و بر روی دکمه search کلیک کنید . در صفحه نتایج شما لیستی از سایت هایی را خواهید دید که لینک وبلاگ شما در آنها قرار دارد . سایت هایی که اخیرا به شما لینک داده اند در بالای لیست قرار دارند.
همچنین قسمتی کوتاه از عبارتی که لینک شما هم در آن قرار دارد، به نمایش در می آید . البته تکنوراتی استفاده های وسیع تری نیز دارد . به عنوان مثال شما در تکنوراتی با وارد کردن کلمات کلیدی یک موضوع روز می توانید، نظر اکثر وبلاگ نویسان در آن مورد را بیابید . مثلا شما می توانید با وارد کردن کلمه tsunami در باکس جست وجو و زدن دکمه search به جدیدترین نظرات و پست های وبلاگ نویسان مختلف در ارتباط با زلزله سهمگین تسونامی دست یابید.
(همچنین در صفحه نخست این سایت، یک لینک برای کمک به زلزله زدگان تسونامی وجود دارد.)
علاوه بر اینها در سایت تکنوراتی بخشی به نام top100 وجود دارد که همان طور که از نامش پیداست، لیستی از 100 وبلاگ و آدرس برتر را در خود جای داده است . این لیست مرتب به روز می شود . ملاک قرار گرفتن در این لیست، تعداد لینک هایی که سایر وبلاگ ها به آن وبلاگ می دهند و...است.
همچنین تکنوراتی دو قسمت جالب و فعال دیگر به نام های booktalk و newstalk دارد که در این مقاله فرصت توضیح در خصوص آنها نیست و چنانچه تمایل دارید با مراجعه به سایت تکنوراتی با این دو قسمت بیشتر آشنا شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد