لینکهای باحال و مشتی و آدرسهای اینترنتی رایگان

سایتهایی که خدمات رایگان و به درد بخور دارن لیکشون میکنم و همینطور سایتهای کسب درآمد از اینترنت برای ایرانیان

لینکهای باحال و مشتی و آدرسهای اینترنتی رایگان

سایتهایی که خدمات رایگان و به درد بخور دارن لیکشون میکنم و همینطور سایتهای کسب درآمد از اینترنت برای ایرانیان

امار بازدید کنندگان وبلاگتون رو بیشتر کنید

خوب اینکه بازدید کنندگان وبلاگمون روزبه روز بیشتر بشه و کامنتهای بیشتری داشته باشیم برای همه ما یک مسیله مهم هست و معلومه که خیلی دوست داریم بازدید وبلاگمون زیاد باشه . 

بهتره الکی نگیم که " نه . واسه من مهم نیست " چون هست 

یکی از دوستانمون در بلاگفا زحمت کشیده و وبلاگی برای شناساندن وبلاگ های دیگر دوستان تاسیس کرده ( البته مفتکی هم اینکار رو نمیکنه  ) در ازای اینکه شما لینکش کنید اون هم لینک وبلاگ شما رو تو صفحه اول و درست جایی که به محض ورود بشه دید میذاره . به نظر من به جای اینکه تو سایتهای خارجی بخوایم وبلاگمون رو بشناسونیم چرا اینکار رو یک ایرانی انجام نده؟ 

به هر حال اگه خودتون یه سر به اینوبلاگ بزنید فکر کنم بهتر در جریانش قرار میگیرید 

برای ورود به وبلاگ (تبادل لینک:آمار خود را 5 برابر کنید)   اینجا   کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد